"Як функціонують та завойовують аудиторію телеграм-канали-мільйонники"
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/12-2.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/12-2.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/13-2.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/14-1.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/15-1.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/16-1.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/17-1.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/18-1.jpg)
![](http://didu.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/19-1.jpg)
23 лютого Український інститут медіа та комунікації організував захід на тему: «Як функціонують та завойовують аудиторію телеграм-канали-мільйонники»!
Студенти спеціальності «Журналістика» соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ та доценти кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності Ольга Блашків та Олена Конопліцька долучилися до трансляції у Facebook і дізналися про сприйняття та запити аудиторії в Telegram (результати опитування громадської думки та фокус-групових обговорень, КМІС); особливості роботи з контентом каналів-мільйонників; стратегії просування та впливу; власників та фінансову спроможність цих каналів.
Захід проводився в партнерстві з DW Akademie за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).