Тренінг від Олександри Струмчинської


Сьогодні на соціально-гуманітарному факультеті Західноукраїнського національного університету у рамках роботи молодіжного порталу «Освіторія» відбулася зустріч студентів і викладачів із Олександрою Струмчинською, успішною випускницею ТНЕУ, засновницею першої SMM-школи та тренінгового центру «СОЛО» у Тернополі.
У тренінгу взяли активну участь ректор Західноукраїнського національного університету Андрій Крисоватий та декан соціально-гуманітарного факультету Оксана Гомотюк.
Ректор зазначив, що перебуваючи у студентському середовищі черпає цікаві ідеї для розвитку інноваційного університету, створення цікавого освітнього середовища та дослухається до порад молоді.
Метою тренінгу «Персональний бренд в соцмережах: лайфхаки!» було ознайомити молодих людей із сутністю персонального бренду та його просуванням у соціальних мережах. Бізнес-тренерка ділилась досвідом щодо створення власного бізнесу, з приємністю згадувала про роки навчання в ТНЕУ й надихала студентів на креатив та вироблення особистого стилю роботи.
На думку Олександри, ефективне використання соціальних мереж полягає в розумінні їх як засобу комунікації, інструменту, який працює лише тоді, коли є розуміння цілі – позиціонування себе, свого досвіду та навичок. Тренерка радила публікувати інформацію, що є корисною для аудиторії, а також викликає певну емоцію, порушує якусь проблему. На її переконання, всі будуть читати публікації, якщо вони цікаві, а не лише короткі. Контент повинен відображати такі завдання, як передача інформації, розвага та продажі для бізнесу.
Студенти ділились власними думками щодо використання соціальних мереж.
Кожен із учасників почерпнув для себе багато цікавої інформації й почув практичні поради щодо успішного позиціонування себе у соціумі.