ТРЕНІНГ ПРО КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ УНІВЕРСИТЕТУ


7 листопада працівники пресслужби Західноукраїнського національного університету провели тренінг  «Бренд. Соцмережі. Комунікація» для студентів-другокурсників соціально-гуманітарного факультету.

Виступаючи перед бакалаврами освітніх програм «Графічний дизайн» і «Менеджмент соціокультурної діяльності», Катерина Божаківська репрезентувала брендбук ЗУНУ, правила використання айдентики, а також зосередила увагу слухачів над візуальною складовою соцмереж. Зокрема фахівець зазначила: «Разом із командою ми щодня працюємо над формуванням позитивного іміджу нашого університету, вивчаємо нові платформи, розробляємо актуальний контент для наших студентів, дотримуючись правил нашого брендбуку».

Тренінг про феномен корпоративного бренду Західноукраїнського національного університету відбувся в контексті вивчення дисципліни «Корпоративна культура» (керівник курсу – кандидат історичних наук, доцент Надія Білик). Саме навчаючись у практиків, майбутні фахівці здобули не лише нові теоретичні знання, а й набули досвіду у формуванні таких складових корпоративної культури, як корпоративні символи (логотип, герб), корпоративний стиль, корпоративні ЗМІ тощо.

Із ґрунтовної розповіді доповідача студенти довідалися про вимоги до комунікації зі здобувачами вищої освіти в ЗУНУ, про особливості формування корпоративної ідентичності в соціальних мережах університету.

Цікавий формат зустрічі відображено у відео та фото від прес-служби ЗУНУ.