Переймаємо досвід організації електронного документообігу в практиків


24 лютого 2023 року для студентів соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ, спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», освітньо-професійної програми «Докуметознавство та інформаційна діяльність» та студентів спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» проведено онлайн-зустріч з керівником групи супроводу корпоративних клієнтів LLC «Business evolution» — Компанія «Волошин» Куцаном Володимиром Івановичем, який поділиться досвідом організації електронного документообігу.
Зокрема, студентам була презентована лекція «Електронний документообіг: можливості, тенденції та перспективи», а також проведено майстер-клас по роботі в системі електронного документообігу BAS:Документообіг 8. Учасники зустрічі ознайомились із функціоналом програми «1С: Документообіг», її перевагами, мали змогу вдосконалити свої практичні навички, розвинути здібності та проявити ініціативу.
Окрему увагу звернуто на важливі аспекти організації електронного документообігу, що дозволяють ефективно та раціонально організовувати інформаційний потік, пришвидшити процес реєстрації вхідної, вихідної та іншої кореспонденції. При обговоренні продемонстровано алгоритм як створювати та працювати з електронними резолюціями, цифровим підписом, створювати та погоджувати електронні документи.
Володимир Іванович поділився своїм досвідом, дав стимул для навчання, саморозвитку та інформативно відповів на запитання студентів. Всі учасники отримали позитив від спілкування, підкріплений отриманими практичними навичками роботи в системі BAS:Документообіг 8.
Дякуємо LLC «Business evolution» — Компанія «Волошин» за співпрацю та завжди фаховий підхід!