Круглий стіл "Дистанційне навчання у вищій школі: за і проти": підсумки


6 липня 2020 року відбувся круглий стіл «Дистанційне навчання у вищій школі: за і проти», організований працівниками кафедри
інформаційної та соціокультурної діяльності Тернопільського національного економічного університету (Україна) й академічною спільнотою Вищої школи управління та менеджменту в м. Ополє (Республіка Польща).
Захід проходив у режимі відеоконференції на платформі ZOOM. У ньому взяли участь керівник міжнародних наукових проєктів, заступник декана економічно-педагогічного факультету Вищої школи управління і менеджменту в м. Ополє, д.сусп.н. Славомир Слива; стейкхолдер спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», експерт Тернопільської кінокомісії Володимир Ханас; завідувач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності, д. іст. н., проф. Оксана Гомотюк та її колеги: д. пед. н., проф. Юрій Щербяк, д. іст. н., проф. Леся Біловус, к. філол. н., доц. Ольга Блашків, к. філол. н., доц. Наталія Ліщинська, к. іст. н., ст. викл. Ірина Недошитко, к. е. н., ст. викл. Олександра Патряк; студенти групи ПОІЗм-11 Мар’яна Чайківська, Іванна
Тарнопільська, Зоряна Цідило, Марія Комінко, Юлія Атаманець, Тетяна Щавурська. Модерувала онлайн-зустріч Ірина Шкіцька, д. філол. н., професор кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності, гарант освітньо-професійної програми «Інформаційне забезпечення управління та електронне урядування».
Цьогорічна тема обговорення зібрала за круглим столом наставників та учнів, які ділилися досвідом і враженнями від доволі незвичного навчального семестру та сесії, адже навчатися і навчати довелося вдома, сидячи за комп’ютером. Розмова була дуже насиченою, цікавою: йшлося про організацію навчального процесу на відстані, переваги та недоліки дистанційної освіти, морально-психологічні, технічні, організаційні труднощі під час такого навчання, досвід роботи з різними онлайн-платформами, форми та ефективність поточного й підмумкового оцінювання он-лайн. «Родзинкою» круглого столу стала можливість
«побачити» дистанційне навчання очима викладачів, студентів і
незалежних експертів, порівняти власний досвід із досвідом польських колег.
Найважливішим висновком було те, що навіть найдосконаліше
зроблені навчальні матеріали, де будуть вичерпні відповіді на всі питання, не зможуть замінити живого спілкування, обміну думками, справжніх емоцій, блиску зацікавлених очей.